Wizyta w urzędzie

Pierwszym przystankiem na całej drodze do pozyskania naszej własnej firmy to urząd gminy. Może to być także urząd miasta. To zależy od tego, gdzie mieszkamy. W tym miejscu zaczynamy batalię o naszą firmę. W tym miejscu zaczynamy także wypełniać pierwsze druki. Nie potrzebujemy jak na razie jakichkolwiek pomocy. Okazuje się, że dokumenty składane w urzędzie miasta są do wypełnienia. Nie ma tam niejasności. Oczywiście, gdy czegoś nie wiemy- warto zapytać osoby , która pracuje w urzędzie. W tym miejscu składamy nasze pierwsze podpisy oraz deklarujemy pierwsze dane, które dotyczą firmy. Wpisujemy na dokumentach nasze dane osobowe, czyli informacje o przedsiębiorcy, który zakłada firmę. Kolejnymi informacjami będą adres firmy oraz nazwa. W tym momencie warto jest wpisać dres siedziby, która będzie na początku wykorzystywana przez firmę. Nazwa także musi być wymyślona. Dlatego nie możemy udać się do urzędu i nie wiedzieć, jak będzie nazywało się nasze przedsiębiorstwo, które ma zawładnąć rynkiem. Pewne przygotowanie ze strony wypełniającego formularz jest potrzebne. Gdy już mamy wszystkie dane i poprawnie wypisaliśmy wniosek- możemy spokojnie i z czystym sumieniem złożyć dokument dla osoby , która pracuje w urzędzie.